Frakt og levering
Vi sender alle våre pakker med Posten. Vi tilbyr to leveringsalternativer:
Postpakke
Forsendelser opp til 30 kg blir sendt med klimanøytral servicepakke fra Bring. Du vil motta sporingsinformasjon fra Bring etter bestilling.
For de som ikke bor i nærheten av Arendal, er postpakke det eneste alternativet. For å se hvilke av våre produkter som kan sendes som Postpakke kan du gå til Alle produkter og huke av på “Kan sendes”. Alle produktene som dukker opp her kan sendes som postpakke til hele Norge.
Vær oppmerksom på postens hentetid som kun er én uke før pakken returneres.
Hent selv
Du kan også velge å hente bestillingen din vårt produksjonlokale i Arendal. Dette er helt gratis. Velg Hent selv i kassen, og legg inn dato og klokkeslett du ønsker å hente bestillingen.
Refusjon og retur
Hvis du har kjøpt en vare i butikk eller fått en vare tilsendt som enten er skadet eller ikke holder god nok kvalitet i netthandelsbestillingen din, er dette omfattet av vår kvalitetsgaranti.
Kvalitet er viktig for oss. Dersom du ikke er fornøyd, får du pengene igjen, eller tilsendt ny vare.
Hvordan reklamerer du?
Har du kjøpt en dårlig vare, ber vi deg reklamere ved å svare på kvitteringen du mottok på e-post. Alternativt kan du sende e-post til mia@soed.no hvor du beskriver hva som har skjedd, samt navn og telefonnummer.
Vil du gi en generell tilbakemelding, om du har opplevd forsinket levering eller annen feil som ikke er relatert til vare, kan du sende e-post direkte til mia@soed.no.
Hva er gyldig og hva er ikke gyldig som reklamasjon?
Angrerettloven gir en generell rett på 14 dagers angrefrist fra leveringsdato for å angre på ditt kjøp.
Opplever du feil eller mangler er det derfor viktig at du tar kontakt med oss, med en gang.
Siste kommentarer